برد برد را چه کسی برد؟

نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

 ایران متعهد شده است که غنی‌سازی بالاتر از 5 درصد را متوقف کند و ارتباطات فنی لازم برای غنی‌سازی بالای 5 درصد را برچیند. ایران متعهد شده است که پیشرفت توانایی غنی‌سازی‌اش را متوقف کند. هیچ‌گونه سانتریفیوژ نسل بعدی برای غنی‌سازی اورانیوم نصب نکند یا از آن‌ها استفاده نکند. تقریبا نیمی از سانتریفیوژهای نصب شده در نطنز و سه چهارم سانتریفیوژهای نصب شده در فردو را به کار نیندازد؛ طوری که نتوان از آن‌ها برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده کرد. تولید سانتریفیوژش را به تعدادی که برای تعویض ماشین‌های خراب شده لازم است محدود کند؛ طوری که ایران نتواند از این شش ماه برای جمع‌آوری سانتریفیوژها استفاده کند. ایران متعهد شده است که رآکتور اراک را راه‌اندازی و سوخت‌گذاری نکند و تولید سوخت برای رآکتور اراک را متوقف کند. سوخت رآکتور اراک را بیشتر از این آزمایش نکند. هیچ‌یک از قطعات اضافی رآکتور در اراک را نصب نکند. سوخت و آب سنگین را به سایت رآکتور منتقل نکند. تاسیساتی که قابلیت بازفرآوری داشته باشد، نسازد.


در ازای آن:
تحریم‌ها افزایش نخواهد یافت.... ماشالله به تیم مذاکره کننده!!!!!!

برد برد را چه کسی برد؟

خطاب به تیم مذاکره کننده می گویم که این کار را هم سعید جلیلی می توانست انجام بدهد. اما جلیلی بدنبال باج دادن نبود. نمی خواهم زحمات شما را نادیده بگیرم اما بهتر نیست از خودمان بپرسیم برای چه شهید هسته ای تقدیم انقلاب کرده ایم؟ آیا واقعاً این همه تحقیقات و زحمات این عزیزان باید اینگونه نادیده گرفته شود؟ آیا تحریم ها قبل از انرژی هسته ای نبود؟ فکر نمی کنید انرژی هسته ای تنها بهانه است؟ مگر زمان شاه خود همین ها نیروگاه هسته ای برای ما نساختند؟ 
شاید بهتر بود دراین ماه محرم درک می کردیم که اختیار عالم دست 1 + 5 نیست بلکه اختیار عالم دست 5 تن و حضرت عباس علیه السلام است . . .

قابل تأمل است . . . 
حضرت آقا تنها نوشتار آقای روحانی را تایید کردند و در این نوشتار صحبتی از تعطیلی پیشرفت اراک، عدم غنی سازی 20 درصد، و سایر تعهدات ایران نیامده . . .
حضرت آقا با زیرکی فرموده اند دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ای و دیگر دست‌اندرکاران است و نفرموده اند که سند تنظیم شده در خور تقدیر است . . .

پ,ن: کوروش کبیر طی بیانیه ای اعلام کرد من از اول افغانی بودم.....!!!!

 





:: بازديد از اين مطلب : 737
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

<-CommentGAvator->
..................................................... در تاريخ : 1392/9/6/3 - - گفته است :
کس نگو. همین بود که هشت سال جلیلی رفت هیچ گوهی نخورد حالا هم که آقای ظریف درسش کرده تو و امسال تو که خایه مال جلیلی و احمدی نژاد هستید خرابش کنید.
پاسخ:اقا با ادب باش اولا.جلیلی و احمدی نژاد بودن که جلوی امریکا وایستادن نه این دولت که نیامده رفته التماس امریکایی ها رو میکنه.امثال شما که وطن فروشن باید چنین حرفایی رو بزنن.اگر قدرت تحلیل داشتی میفهمدی که که اینا چی کار کردن ولی از ادمای بی فهم شعوری مثل تو چیزی جز این انتظار نمیره.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی